Vi arbejder for forandring, ikke for avisen
Debatredaktør Helle Køhler Holm ærgrer sig i et indlæg i avisen. Hun konstaterer, at politikerne efter valget er blevet tavse og ikke gider formulere debatindlæg længere. Særligt de, som er blevet valgt og er kommet højt op i magtapparatet, bebrejdes for ikke at ville kommunikere med “pøbelen”, som hun skriver. Pøbelen! Som om det er […]


